Na tomto webu jsou uloženy "záložní kopie" některých mých vybraných textů. Většinu najdete v originále na www.akciecz.com či www.vrchol.net.

neděle 28. března 2010

Obchodování s akciemi - Můj pracovní den

Stává se mi, že potkám přátele či staré známé a ptají se mě, jak se mi daří a čemu se nyní věnuji. Když jim stručně řeknu, že jsem se vrhnul na podnikání a v jakému oboru se pohybuji, nevěřícně se na mě dívají a neví, co si pod tím mají představit. Ani se jim nedivím. Tomu, co dělám, se v Čechách, podle mého názoru, věnuje asi tak pět lidí.

A tak mě napadlo, že nebude od věci, stručně zde popsat můj pracovní den. Není na tom nic překvapujícího ani tajemného. Nic, co by člověk po krátké úvaze nevymyslel.

Můj typický den vypadá takto:
  • 2 hodiny - Sleduji finanční trhy a zpravodajství online.
  • 30 minut - Nákupy a prodeje akcií a derivátů.
  • 45 minut - Telefonáty s klienty.
  • 1 hodina - Schůzka se stávajícími klienty či zájemci o spolupráci.
  • 30 minut - E-maily.
  • 1 hodina - Doprava.
  • 2 hodiny - Přemýšlení, přemýšlení, přemýšlení - Může to vypadat, že nic nedělám. Ve skutečnosti je to možná nejnáročnější část dne.
  • 2 hodiny - Sleduji tisk, internet, TV a pátrám po všem, co souvisí s mým oborem. Kdokoliv mi může zavolat a zeptat se mě třeba na to, co si myslím o sotva pár hodin starých událostech. Musím tedy být neustále v obraze.
  • 2 hodiny - Příprava příspěvků a práce na mých webech.
Celkem tedy 11 hodin 45 minut (Když vás práce baví, tak to člověk stejně nepočítá.)