Na tomto webu jsou uloženy "záložní kopie" některých mých vybraných textů. Většinu najdete v originále na www.akciecz.com či www.vrchol.net.

pondělí 15. března 2010

Blog: Proč jsem založil svůj první blog

2.7.2008

Tento blog vznikl ze třech hlavních důvodů:

1.důvod: Budu se zde snažit otevírat zajímavá témata ze světa akcií a burz. Rád bych zde komunikoval různé náměty, dával tipy atd. Také se zde chci podělit o své mnohaleté zkušenosti s investováním na burze.

2.důvod: Tento blog mi současně umožní si utřídit vlastní myšlenky. Sami to znáte, pokud již člověk něco komunikuje na veřejnosti, dává si větší pozor a mívá vše lépe promyšlené.

3.důvod: A konečně tento blog mi umožňuje komunikovat i s lidmi, které jsem třeba nikdy nepotkal. Tito lidé se na mě mohou také obrátit a mohu jim pomoci, neboť poskytuji poradenství v oblasti investic do akcií a komodit.
Snad se mi tedy povede splnit všechny tři cíle.

Vítám Vás na svém blogu !

Psát mi můžete na e-mail: akcie-komodity@seznam.cz

Jan Hýsek