Na tomto webu jsou uloženy "záložní kopie" některých mých vybraných textů. Většinu najdete v originále na www.akciecz.com či www.vrchol.net.

pátek 9. dubna 2010

Investiční doporučení: Proč je nehledat na tomto blogu

Jak je to s investičními doporučeními na tomto blogu?

Vážení čtenáři, tento blog neslouží jako zdroj investičních doporučení pro konkrétní tituly. Proč o tom píši? Zjistil jsem totiž, že někteří z vás se nechávají inspirovat a pokud zde napíšu dobré hodnocení nějaké firmy (akcie) či napíšu, že jistou akcii jsem již nakoupil, koupí si ji také. Nedělejte to! Proč?

Jde o to, že nevíte, kdy jsem si onu akcii koupil, jakou část portfolia tvoří a jaké s ní mám plány. Tu akcii již mohu mít pár měsíců nakoupenu a již nyní je třeba +35% v plusu a za pár dní či týdnů ji třeba s tučným ziskem prodám a bude to mít své důvody. A může se tedy snadno stát, že já ten titul již za pár dní se ziskem prodám, zatímco vy si ho, inspirováni mým článkem, koupíte a příštích pár týdnů může jít kurz třeba o 50% dolů a budete mě (neprávem) proklínat. No a za těch pár týdnů si tu akcii třeba já koupím zase zpět... Rozumíme si.

Byli jste varováni! Tento blog neslouží k publikování investičních doporučení. Má jiné cíle.

Pokud očekáváte investiční doporučení na konkrétní akcie či komodity, obraťte se sem.